omoget och meningslöst.

Anonym om underbara ting i livet.:
Jag håller helt med föregående talare! Du anar inte hur stort ansvar det är att vara gudmor! Det är ett barn vi snackar om, inte en jävla leksak!
Du ska vara en mamma för barnet om något händer föräldrarna. Det kommer du aldrig klara.
För att vara gudmor måste först och främst barnet döpas och även den blivande gudmor/gudfar måste vara döpt. Jag vet inte om du är döpt eller inte, men för att bli gudmor måste du vara döpt. Dessutom ingår gudmor i den kristna tro. Och Rahim är väl inte kristen?
06 Februari, 21:45  
  Anonym om underbara ting i livet.:

På din facebook har du skrivit "snart kommer vår lilla prins"... För det första så är det inte "vår lilla prins" det är Rebeccas och Rahims.. Fatta.
För det andra så måste du väl fatta vad en roll som gudmor innebär? En gudmor är inte bara en titel... en gudmor ska ha bra ekonomi, bra ansvar och vara en förebild och ha bra inflytande... Du fyller inte någon av dem kraven. Du har inte bra ekonomi med tanke på din ålder, (det är inte inte föräldrars pengar som räknas,, utan DINA), du tar inte bra ansvar, eller har bra inflytande eftersom du inte ens klarar av skolan som kräver mycket ansvar. Du är långt ifrån kraven för en gudmor.. Tänk på det. Dessutom så kanske du ska snacka med Rahim och Rebecca och för barnets bästa INTE bli gudmor.


svar: jag tycker att ni som skriver detta kan ta och ringa mig och förklara varför ni har dessa åsikter om mig, rahim och rebecca skulle aldrig välja mig om det inte vore för att de kunde se dessa påstående krav i mig elr hur? och jag förstår inte varför ens skolan kommer på tal. du som skrev det vad vet du om min skolgång? jag tycker att ni är fruktansvärt omogna som inte ens kan stå upp och ens skriva era namn. och jo det är "VÅR" prins. tyvärr inte eran så ledsen. jag kommer alltid finnas för barnet och allt handlar inte om pengar! och om det skulle hända rebecca och rahim nått så står inte jag i första hand utan de gör deras föräldrar, gudföräldrar som ni menar är en gammal kristen sak som inte ens någon följder, och det är rebeccas och rahims egna val hur mycket "ansvar" det vill lägga på mig. och vad har det med om rahim är kristen elr inte? det är väl hans val att döpa barnet i kristen kyrka. vem fan nämner sig som kristen i dagens samhälle? och jag kan berätta att jag är döpt och även konfimerad! era åsikter tar ni er ingenstans på. jag kommer bli gudmor oavsett era åsikter och tankar. har ni fortfarande problem med detta så ta kontakt med mig på facebook, eftersom de verkar som att jag har er där tyvärr. våga stå upp för vad ni tycker!


Kommentarer
medina säger:

håller faktiskt med dom som har skrivit, men det är ju upp till rebecca och rahim och avgöra det där, så även fast du inte uppfyller alla krav?? eller vad man säger, som gudmor. så har fan andra ingen talan eller anledning att bestämma. PUSS PÅ ALLA!!!!!!

2012-02-06 | 23:00:17
Matilda säger:

Men herregud. Natalie, visst en del saker som dem säger är sant, men det är upp till dem vem dem vill ska vara gudmor. Jag tror du kommer bli en grym gudmor till barnet om dem vill att du ska vara det. Fuck dem som kommenterar sådär omoget.. har flera kompisar som är gudföräldrar i våran ålder.

herregud klarar inte av folk som ska säga till hur det är och hur det ska vara, därför kommenterar jag..

Grattis tjejen! Du har verkligen nått att se fram emot!

Kram!

2012-02-07 | 07:12:00
Bloggadress: http://matildaawallin.blogg.se/
Anonym säger:

Antar att Natalie har blivit tillfrågad, om hon är glad för detta är det hennes ensak, Eller hur?? angående pengar, så vet jag inte många 15-åringar som har en stabil ekonomi, skolless är ett ord som existerar, med det sagt så kan man komma igen där, och det är precis det Natalie jobbar på. Jag är säker på att Natalie kommer klara det jättebra och finnas där för den lilla.

Annette

2012-02-07 | 08:34:53
Fredrik Persson säger:

Jag tycker det är så roligt att dem yrkar på att du någondag skulle behöva ta hand om barnet.

I dagens samhälle är det mestadels en heders titel, och det fungerar la ungefär som att vara moster, just för att dagens sjukvård är så fantastisk att oddsen att man dör även fast det händer något hemskt är nästintill noll.

Också ska det ju hända 2 gånger för att båda ska försvinna, am I right?



Jag tycker det är bra att du ska bli det, jag menar vafan, dom har ju valt själva, och du blir glad, aye? :)

2012-02-07 | 10:18:39
linnnnn säger:

Gudmor är mer som en fin gest nuförtiden :)

2012-02-07 | 15:57:17
Bloggadress: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback