underbara ting i livet.


som det framgått på facebook så ska jag bli gudmor till mina kära vänners söta son som kommer komma i slutet av maj. fruktansvärt kul och en stort hedersuppdrag!  idag fick jag ett mms med en sådan bild i, ultraljuds bilden på min blivande gudsom! (:

idag är det måndag och en ny start med nya möjligheter. kommande vecka kommer se ut som så att jag har två nationella prov, träning och sen i morgon händer något alldeles underbart! men de får ni reda på i morgon. kvällen spenderas med moa och pepp till imorgon. hoppas att jag kan sova i kväll bara. städa rummet ligger rätt så högt på göra listan iallfall. vi hörs sen

Puss

Kommentarer
Anonym säger:

På din facebook har du skrivit "snart kommer vår lilla prins"... För det första så är det inte "vår lilla prins" det är Rebeccas och Rahims.. Fatta.

För det andra så måste du väl fatta vad en roll som gudmor innebär? En gudmor är inte bara en titel... en gudmor ska ha bra ekonomi, bra ansvar och vara en förebild och ha bra inflytande... Du fyller inte någon av dem kraven. Du har inte bra ekonomi med tanke på din ålder, (det är inte inte föräldrars pengar som räknas,, utan DINA), du tar inte bra ansvar, eller har bra inflytande eftersom du inte ens klarar av skolan som kräver mycket ansvar. Du är långt ifrån kraven för en gudmor.. Tänk på det. Dessutom så kanske du ska snacka med Rahim och Rebecca och för barnets bästa INTE bli gudmor.



2012-02-06 | 21:27:25
Anonym säger:

Jag håller helt med föregående talare! Du anar inte hur stort ansvar det är att vara gudmor! Det är ett barn vi snackar om, inte en jävla leksak!

Du ska vara en mamma för barnet om något händer föräldrarna. Det kommer du aldrig klara.

För att vara gudmor måste först och främst barnet döpas och även den blivande gudmor/gudfar måste vara döpt. Jag vet inte om du är döpt eller inte, men för att bli gudmor måste du vara döpt. Dessutom ingår gudmor i den kristna tro. Och Rahim är väl inte kristen?

2012-02-06 | 21:45:30
Amanda säger:

Men skärp er..

Först och främst..

Natalie, jag förstå om du är sjukt glad över att bli gudmor till din bästa väns barn. Jag vet hur de känns Och allt. Men en sak ska du veta. Du ska verkligen inte bry dig om dom där två tidigare kommentarerna. Dom är antingen helt jävla dum i huvudet eller så är dom bara jävligt avundsjuk. Du kommer ha de så lätt ( om man kan säga så, om men tex tänker på mig.) Jag är ju gudmor till min kusin. Och han bor en bit från Göteborg. Din gudsom kommer va i samma stad som du. Och allt de där med ekonomi och sånt. Visst, du kanske inte skulle kunna ge deras barn allt han pekar på (som dom två andra kommentarenra får de att låta som) Men vem kan egentligen de ? Jag önskar att jag kunde träffa Oliver ( min gudsom) varje dag. Så du ska va glad Natalie. Jag vet att Rahim och Rebecca gjorde ett jävligt bra val att välja dig som gudmor. Och jag vet att du kommer göra ditt bästa ifrån dig. Jag känner dig Natalie och jag tror nog att du tänker att du ska skita i dom där kommentarerna eftersom dom bara är avundsjuk och allt. Men jag tänker säga det endå.



Bry dig inte om Dom där kommentarerna. ;)

Och btw, den senaste kommentaren som skrev... '' Du anar inte hur stort ansvar det är att vara gudmor! Det är ett barn vi snackar om, inte en jävla leksak!''

Herregud. Om Han eller hon läser de här..

Jag tror Natalie vet mer om att va gudmor en va du gör. Herregud ! hur han växt upp med typ 50000 syskon (inget illa menar Natalie) så jag tror nog att hon klarar av en till. :)



2012-02-07 | 00:27:55
Anonym säger:

Oj, visste inte att det skulle bli sån stor grej av det hela. Jag antar att jag och den som kommenterade efter mig inte har någon aning om vad vi snackar om.. Vi vet inte hur situationen ser ut, eller din relation till dem. så därför ber jag om ursäkt och hoppas du kan släppa det här. För det var fel av mig att lägga mig i när jag ingenting vet från grund och botten. Så än en gång.. Hoppas du släpper det här och förlåt. :)

2012-02-07 | 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback