instagram @ sulanflikkan.

Sofia om du finns bara i min fantasi nu mera.:
En liten fråga bara,har du och Linus gjort slut? :/

jag och linus gjorde slut för ungefär två månader sen, väldigt jobbigt och det är något som fortfarande har med mig i hjärtart. väldigt svårt att släppa något efter nästan ett helt år. men det ska nog bli bra en dag. inte i morgon men snart.


äntligen lov säger jag bara! så skönt att få vara lite fri. kvällen börjar med att åka till farmor som fyller år sedan så blir de något kul iallfall. haft en mysig dag på både skolan och på stan och jag är så extremt glad för en sak som jag ej kan berätta. men jag ska iallfall få uppleva något otroligt!
puss på er alla blogg läsare och hoppas alla får en glad påsk! och kolla extra efter så ni inte fått besök av påsk haren!



Kommentarer
Sofia säger:

Okej,tråkigt att höra :(

2012-04-11 | 21:19:17
Bloggadress: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback