du finns bara i min fantasi nu mera.


det finns så många prinsses sagor, men jag tror att min kan vara den bästa.
alla sagor har sina sista kapitel men vi hade precis bara börjat. jag trodde aldirg att saga skulle sluta nu utan vara livslång. jag hade fel, men som en del av författar skapet hoppas jag att min andra patner hittar sina känslor och för en uppföljare. jag skulle aldirg sluta skriva, jag skulle göra den tiotusentals sidor lång och miljoner ord skulle finnas med, och dom skulle bara förklara hur mycket jag älskar dej... tyvärr så slutade sagan med en ofärdigt kapitel som kunde blivit längre. men man måste vara två en kärleksaga....


Kommentarer
Sofia säger:

En liten fråga bara,har du och Linus gjort slut? :/

2012-04-04 | 20:36:38
Bloggadress: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback