Måndagstrött.

alldeles ska jag strax sova, ska bara göra dom sista grejerna innan sen blir det sägen. dagen vart inte riktigt som planerad men ändå helt perfekt, tog en väldig snabbis på stan med min älskling senare hem för att tillaga middag. kycklingklubbor och nudlar. fyndig om jag får säga det själv. i morgon är det tisdag och det är alldeles för mkt som ska göras. hem och börja sy och sedan iväg ner mot stan för att dansa tre timmar, tror veckan kan bli välidgt bra iallfall. och har jag tur så lämnar jag och min älskade stan för en trip mot handsjöbyn, utan mobiler och utan internet, bara vi två ute i handlakevillage kan det bli bättre?

godnatt

fick även veta idag att jag faktiskt helt säkert ska få gå med min älskade på balen till våren!! happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback