Allt är bara kaos här på bloggen!

Gud det känns som en evighet sen jag var här och skrev, antar att de var det oxå som ni ser så har jag ingen header och jag har ingen aning hur jag ska få till det för inget vill fungera! näst in till inget kul har hänt sen jag skrev sist men jag har varit på min första tävling för tävlings dansen igår! i sundsvall/timrå. Vi fick dansa redan i direkt final och jag antar att vi var så där lagomt bra eftersom vi inte kom längre :P Men det viktigast av allt var att vi hade kul (: tycker jag iallfall! I kväll och senare idag ska jag bara ta det lungt och mysa med min älskade, vi funderar att lyxa till det med en liten fruktsallad senare ikväll!
men självkart så finns det lite syslor med jag måste göra..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback