min fredag och det som kallas lördag.

min fredag var rätt o intressant alltså var det därför jag inte skrev någe :P

jag låg på sjukhuset hela dagen från 8:00 till 22:45. fick en massa besök. kom hem åt popcorn och somnade.

idag har jag tagit mig en prommis och har vaknat stört folk med sms och käkat. ska snart sova igen, jag vet inte vad jag ska göra idag exakt men jag tror jag ska träffa tanya och sen simon hoppas jag!  ska nog ta och sova en sväng  nu för jag är så jävla trött. kanske drar i väg och solar någonstans. det finns möjligheter. ska nog köpa någon kräm. ska fråga mamma om hon ska ut och åka, kram på er och jag kan tyvärr inte smsa eftersom dom är slut. puss!

Kommentarer
Hemlig berundrare säger:

Såg dig på vallborg, grymt fin <3 skriv ditt nummer!

2012-05-05 | 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback