Sometimes, you end up losing yourself trying to hold on to someone who dosen't care about losing you.

åh herregud mina ben värker och jag är helt slut. dansade två ½ timme idag i sträck fruktansvärt kul men påfresstande för mina knän. har även idag myst med mina vänner amanda (b1) och amanda (b2), träffade även johannahurtig och johanna idag och sedan avslutade jag denna dag med att träffa moa och max (:

 i morgon börjar jag morgonen med konditions pass. och sedan skolan... sen efter halva dagen så drar jag till jb och kollar på frisör. färgar även håret i en mera rödare färg! Ilike. sen blir de ännu mera träning med tävlingsdansarna på dawes! ♥ sen avslutar jag dagen med en mysig kväll ibrunflo med brunflo folket. 


godnatt mina små vänner hoppas ni får en hel skön sömn själv måste jag upp kl tre och ta hand om min tvätt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback