SMS: jag älskar dej älskling. jag väntar på ditt sms.



jag önskade att de sms ska synas på skärmen, jag önskar verkligen de! det skulle vara hela min värld som kom tillbaka i mina armar och jag skulle aldrig oroa mig för att bli sårad elr skadad, för jag har dej. under alla stunder som du var min kände jag mig som världens lyckligaste tjej. du är min ängel här på jorden jag önskade du förstod mig... 

men kärlek är imellan två personer och det fungerar inte om en inte villl....




Onsdag 365. 


idag kommer jag inte göra något alls känns det som nu. orkar inte. har ingen ork. allt är som borta. får se vad jag gör ingen lust till någe iallfall. det som skulle varit en bra har vänt till en av de värsta dagarna jag varit med om. fyfan. ska väl hoppa in i duchen nu och äta frukost kolla på desperate house wife som jag spelade in igår. sen få hoppas på att någon vill kanske träffa mig till emo som jag är. hör av om ni vill träffas.
hoppas alla får en bra onsdag. 

sulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback