helvetes onsdagen.

åh, vilken förbannad dag! börjar dagen med att försova mig tre timmar till jobbet! fint. sen hem och få för mig att laga hemgjord tårta... ja det gick väl okej tills jag misstar vaniljvissp som man kan koka och den man ska vispa med elvisp... så det blir kaos. sen så råkade min älskling vispa grädden till smör och jag bränner även vaniljsåsen efter att prövat koka den... ja tillslut vart den ju bra... ända tills jag inser att tårtarn vart as äcklig... köket är nog inte riktigt mitt ställe. men fick ett bra avslut med en mys stund i sängen med min älskade och nu är det dax att krypa ner i sängen och ta det lungt innan jag somnar och väntar på att klockan ringer imorgon bitti! 

och nina... jag har hört av mig, men du är ju så seg på att svara. jag vill gärna träffa dig på fredag! 


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback