don't wake me up.

sista jobbveckan nu, det kommer bli bra! jobbar ihop mina dagar så jag kan vara ledig på fredag, yran. ska man gå på den? är det värt? just nu känns allt fel och jag vet verkligen inte om jag ska våga lägga dom pengarna på yran...

mina tankar är inte klara och jag vet inte om jag vågar tala.. jag har ingen aning om vad som händer och jag vill inte att de ska påverka mitt liv, stunder som nu är något som jag helst vill undvika... jag kan inte förstå att de kan kännas såhär. och hur känns det verkligen egentilgen, ja det kan jag inte ens förklara för jag vet inte. det ända jag kan säga är att jag inte orkar. jag är trött och jag är oftast deppig. hur varför? varför är det såhär? jag undra.. ska boka tid hos en läkare kanske? nej nu blir det allt för fel. har jag valt rätt? ska mitt liv vara på detta sett eller ska de vara annorlunda? jag vill att de ska finnas delar av mitt liv men inte allt. jag vill glömma det förflutna och fortsätta satsa på min framtid men de är något i mitt fördlutna som sakver mig. något som stör men vad det vet jag inte... behöver starta om. resna tankarna och plåstra mina sår. en dag blir det här ett minne blott och snart så kommer denna text vara ovesentlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback