känslan av fräsch kropp♥


jag har tänkt på en sak... jag undrar hur folk orkar vissa saker,
vi kan tillexempel ta denna "blogg" http://osdsgossip.blogg.se/ ..... fruktansvärt pinsam.
en människa med så låg självkänsla att man bara måååste hänga ut andra på.
aja det är ytliga bevis att människan mår dåligt.. såna hära saker är enbart pinsamma..

slår vad om att jag kommer vara med nu för att jag gett mina åsikter om din/eran blogg.
men visst häng ut mig du, du kommer ändå inte slå mitt läsar rekord! ;)


min dag

skola.. fungerade helt okej. gymmet med amanda och nu har jag varit hemma ett bra tag!
jag ska ta och duscha nu sen en sväng till vid datan och sen sängen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback