in the middle of the night...


ville bara berätta att jag älskar dej och du har gjort mitt liv så jävla värt att leva. att jag varje natt i mina tankar innan jag somnar tackar mannen i de blå för att jag träffa dej på bussen den dära dagen. att jag drömmer hela dagarna om hur vårat liv kommer se ut om några år. av alla vuxna som säger att man inte vet i våran ålder att man hitta den rätta, har fel.  för att du är den rätta. för om du inte är den rätta hur kan du då vara den puzzel biten som saknades i mitt liv? jag har aldrig älskat någon så mycket som dej och jag menar de! varje stund utan dej känns som en evighet.. det hära är en sån liten bit i hur mycket jag skulle kunna skriva om dej linus. men jag har försökt, men om jag ska göra mig kortfattad så är det du som gör att mitt hjärta slår och dessa 10 månader som jag har fått leva i samma luft som dej. kommer aldrig slå nått annat i världen jag kommer få uppleva! 

jag älskar dej thom linus berglund 
nu och föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback