if I turn the world upside down would you love me more?



hemma igen efter att varit hos tilda, missade nästan bussen :O nu ör jag hemma med mitt bruna hår och nu är de bara löshåret som ska färgas. har deadline på att städa rummet, kl:12 i morgon förmidda ska rummet vara städat, order av mamma :P kvällen var jättemysig och i morgon blir det bättre blir en tripp till stan för att ta en kaffe med amanda och sen blir de nog hemfärd! jag älskar min lillebror han är dagens räddare i nöden! han lånade först i morse sin gamla samsug! som fungerade hyfsat. efter en hel dag med en helt störd mobil så kom jag hem och då insåg robin att de var samma uttag som på en xperia ! alltså en sonyericsson! så nu laddar jag min HTC med en sonyericsson laddare (: galet! haha!

men nu ska jag ta och börja så jag får sova någon gång! godatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback