hey hoe let´s go...


hemma... trött ont i fötterna och rent ut sagt sliten. idag var jag med min älskling till brunflo för att träna lite, de vart innebandy på storviken, kul kul. sen åkte vi hem jag somnade och nu sitter jag här och försöker skriva sammtidigt som jag har telefonen på axeln, haha hej nackspärr! I morgon är de torsdag...
vanligtvis har jag skola till kl:15.30 men i morgon åker jag till fyrvalla och checkar in FORDON! awesome
sen hem och städa och göra mina hussylor, haha tvätta och sen baka tre sockerkakor. åh yes! klasskassan behöver pengar. helgen blir till att dynga på övernattining på skolan och sen två hela dagar med min pojke! wonderful.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback