förrintelsens minnesdag/lillasyster danies 2 års dag (:


detta är en blid på tågrelsen in till auschwitz...

idag är det minnesdag för förrintelsen, andra världskriget.
så på skolan idag ska vi få träffa en tant som överlevde auschwitz som var en av de tuffaste kosentrations lägrena. tycker det är så hemskt att de faktiskt hänt... att folk kunde vara så grymma!






idag är det även min lillasyster dannies (daniella)

(tagen ifrån emilias blogg)

detta är min underbara söta lillasyster som fyller hela två år idag! hon har blivit så stor tycker jag!
hon pratar jättemycket och det är till en gräns förstårligt (: hon pratar mycket om linus då hon säger- "iiiinuus"

älskar min lillasyster så himla mycket! 

dagens blir skola sen hem lämna gejer sen tror jag att jag åker till dollar elr stan och fixar lite grejer. inte bestämt än, vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback