1 januari 1012- söndag.



det nya året börjar med en dag som typ alla hatar, men de kanske egentligen var bra eftersom dom flesta är bakis idag (:
själv var jag nykter och de var lika roligt och trevligt endå! mitt sällskap var Jesper Linus John Tobias Karolina Amanda oh Tony Louise Örjan Michaela och Markus  (: vi hade nog den bästa nyår man kunde ha! träffade även min älskade vän Lovisa som var på det gladaste humöret av oss alla! Det värsta med nyår var ju att alla fulla människor skulle skuta raketer, och dom sköts åt alla håll! men de var ändå helt okej för de kom ju raketer upp i luften med som var jätte fina! en liten nackdel med nyår och ha kille de är fyllekåta tjejer som inte fattar att de ska ge fan i ens kille! dryg grej! men kvällen var helt lyckad och de skulle inte kunna bli bättre! hur var eran nyår?

idag har de varit en slapp dag! legad hemma i brunflo och kolla på alla olika Canal+ kanaler som finns, Shrek måste vara den film som jag sett mest där tror att den visas tretusen gånger om dagen alltså :P sen fick jag och min älskade skjus hem av hans far, och nu väntar jag på att han ska komma hit! tror att kvällens film blir Nalle Puhs nya film, kalla mig barnslig. Nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback