på natten då ingen ser så sitter jag vid fönstret och blickar ut över stadens alla ljus,

allt är bara knas, jag har fått uppleva drygt 73 timmar utan dej i mitt liv. och jag kan säga att de räcker för att jag ska förstå att detta är inte hållbart, jag tänker på dej mer än förr. och jag känder hur hjärtats sår bara blir djupare och djupare. som jag alltid sagt utan dej är jag verkligen inget eller ingen och det är sant. i morgon kommer allt var lika grått och allt kommer vara livlöst, jag skrattar men gör jag verkligen de med glädje? skrattar jag för att jag är glad elr gör jag de för att hänga med. jag har det dära leedet som säger "hej jag är ledsen ta hand om mig" fast jag egentilgen inte vill för att jag hatar då folk tycker synd om mej för det finns så mycket annat att tycka synd om. åh.. blir bara rädd och undrar om denna mardröm kommer ta slut någon gång jag vill bara leva med dej bara med dej fattar du de?!  alltså alla minnen alla stunder vart har dom tagit vägen?


emo text och jag blir bara mer och mer deppig. jag vill bara säga en sak-

jag är lycklig med dej! du är ljuset på min himel och du förgyller mina dagar med din röst och ditt leende. 
jag älskar dej linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback