försöker hinna med...

söndag, börjar med att vara sur idag. förstår inte riktigt varför men arg och sur var jag. älskling åkte hem idag och imorgon börjar skolan för mig, ska ta ikapp mitt betyg i matten. jag och amanda tog oss en trip med mopparna till dollarstore köpte rosahinkar och bärplockare, sedan till gymmet för att avrätta vårat fett.. men failade med att göra de, det hela slutade upp med träningsvärk och middag på Oden... sen bar de ut i skogen där jag lyckades få ihop hela 250gram blåbär. inte en högvinst men lagomt till en paj. har hunnit färga håret ikväll och nu ligger jag som en död fisk i sängen och önskade att jag inte kände mina ben... snart kommer min älskade isabelle hem och då ska vi mysa!! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback