för mig är du livet, jag tar dig förgivet...

hemma igen stannade längre än vad jag tänkte hos min älskling.
tog en trip ut i skogen i morse för att plocka hjotron men hittade inga så det vart blåbärsplockning ist.
min rygg tog död på mig så resten av dagen har jag legat som en bokstavligen dödmänniska i sängen och mått dåligt och haft satligt ont.. men som tur har man en sådan underbar vän som kan massa saker som hjälpte mig med lite massage så nu har jag inte alls lite ont tack louise! sen tog jag och moa moppen runt, och hitta elliot och jesper tog oss till MAX och tjocka oss :P hittade resten av odensalafolket och sen vart det en vanlig seg kväll ute i odensala känns skönt att vara hemma, men saknar min älskling allt på tok för mkt. 

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback