you can meet me in sky!

åh jag fryser fötterena av mig det är så jävla kallt. jag tror jag avlider, ska snart ta en dusch och sen film och lite biologi läsande, idag var det nationella och det gick väl sådära. fattar inte ett piss av engelska men aja! fick sluta 1½ timme tidigare idag för att man fick läraren att låta oss plugga hemma oh yes!  fick en även en fin komentar! 

Anonym om hey hoe let´s go...:
hej natalie! jag tycker du är grymt fin hur blir du det egentligen? :) ♥

tack så mycket åh jag är bara mig själv, jag anväder lite smink och plattar håret mera än så äre inte! jag antar att jag får tacka min mamma för uteseedet
jag blir så glad av såna här komentarer.

men nästa gång kan du väl komentera med namn så man får veta vem du är(:

åh ni läsare är så otroligt goa ni! jag blir alltid lika glad! 


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback