utan er skulle jag inte klara det hära...


mina älskade vänner. utan er skulle jag aldrig klara mig. jag älskar er så obekrivligt mycket ni är dom verkligen två bästa vännerna jag haft. jag skulle aldrig byta ut er två mot något. så många tårar som ni torkat, så många skatt jag fått dela med er två. åh jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar er två. utan er skulle jag känna mig så ensam.. mer än vad jag gjort nu ett tag. ni är dom sått fått mig le även fast de varit tungt och ni som fått mig skratta även fast de gjort ont. jag kommer aldrig kunna tacka er, om jag kunde så skulle jag ger allt i världen! jag är så glad att jag fick lära känna er, att jag verkligen fick chansen att träffa jordens bästa människor. tjejer jag älskar er verkligen. mina änglar utan er skulle inte livet vara desamma.

Amanda Macknow och Moa Gillberg jag älskar er ♥

Kommentarer
ämändä ! säger:

Men älskling dåå !

Älskar dig extremt mycke !

Går i inte att beskriva hur mycket du betyder för mig vännen. Älskar dig ! <3<3

2012-04-01 | 23:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback