jag kämpar sliter och svettas. när jag går ner

emmaarvidsson om För mitt hjärta:
hej, tänkte bara säga gud vad du är fin natalie! (:

tack så himla mycket, såna hära komentarer gör mig alltid lika glad!


idag är det påskdagen och det är lika med söndag, alltså en rätt dryg dag. men aja ska till farmor idag och käka middag sen ska jag nog ta bussen till brunflo. har sett att moa har bloggrepe mig igen och det var något jag behövde jag har inte träffa moa på två dagar med idag och de är jobbigt ska ni veta :/ haha! ska nog ta och kasta in en liten frågestund nu på engång! jag avslutar den på onsdag! så nu har ni tre dagar att fråga exakt vad nui vill om mig! vi hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback