please don't cry.

ibland undrar jag vart jag egentligen finns. inom dej.... äre 1 2 3.. elr sist.
det gör så ont då det blir så hära. om jag fick en chans att förstå hur du tänker. vem ska förklara om inte du.
jag älskar dej är ett stort ord, och jag menar mitt. menar du ditt??





söndag morgon, shiiit it suck. käkar sen duschen. mjaao. linus kommer och vi ska snacka för väl se vart de leder. ingenstans elr någonstans där allt kommer bli bra. i morgon äre en ny vecka på skolan och nya tag. det fixar vi! bad i moorgon på idrotten låter mindre kul men aja de får jag leva med. not. men.
skolfoto vare någon som sa nått om, nu på tisdag elr onsdag! jag säger bara mfl. måste färga håret !

aja allt i mitt åh mina beskymmer. that's life.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback