äre lungt om jag kallar dej bejbi?!

jag borde skämmas! glömt bloggen helt med de är bara så att tiden bara rusat iväg första skol veckan är av klarad och jag har inte hunnit nått annat. har inte haft någonm data heller. just nu sitter jag hos min älskling och myser. lyssnar på bullets med rebecca&fiona. f1 chill. en massa mys!!! känns helt underbart med helg igen! och att få tillbringa de med min älskade gör de ännu bättre!
helgen blir lung och efter som jag är sjuk nu som typ tusen andra så blir de mest inne för mig i helgen, orkar inget annat. måste erkänna att jag råkade nicka till under en av mina favvorit ämnens lektioner i veckan pga av att jag inte mådde bra. peppar för nästa vecka och hoppas på att bli frisk. hörs hej! uppdaterar senare i morgon! puss 





bjuder på remixen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback