en natt fylld med tårar.

du var full. jag satt hemma. du drack mer och mer, jag grät mer och mer.. jag kände att detta var slutet. du med. smärtan spred sig över hela kroppen och jag vet inget längre. du vill ha de som förut men hur ska de gå? hur ska vi få tillbaka den nykära känslan? men sex dagar har vi varit tillsammans i sju månader. vill vi fira den? elr äre slut nu? tankarna bara sprutar och jag vet inte va som rätt. förlåt mig jag kunde gjort allt bättre, de är mitt fel. jag önskade jag kunde vara de dära perfekta men... jag är bara människa. förlåt.... jag älskar dej. men jag vet att jag inte visar de så bra. jag är problemet i detta förhållande.


förlåt jag menar vart ända ord jag säger, jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback