du kanske inte förlåter mig nu, men för mig skulle de betyda världen.

två år av bästa vänner, iallfall från min sida. vi gled isär de kan inge hindra mig att inte säga, men jag kommer så väl ihåg alla underbara minnen vi hade, elr dom vi har. kommer ihåg första gången då jag sov över hos dig på din födelsedags middag. de var då vi startade en oförglömlig vänskap. jag gav dig inte alls den tid du var värd, och den uppmärksamhet du behöve ifrån mig, jag kan inte klandra någon annan än mig själv, du har fått tagit emot en massa skit. och en massa falskheter, men de var inte så jag menade de, jag älskade dej ju! och många av mina vänner är mina bästa, men du av alla är/var den bästa! utan tvekan du fanns där exakt hela tiden men jag såg de inte för jag var för dum för att se. om jag någonsin kunde visa dej hur mkt du betyder för mig och hur mkt jag verkligen älskar dej, men vi lever i två olika världar nu känns de som. om du ger mig chansen nu att visa vem jag verkligen är så tar jag den utan tvekan, förlåt Jean Eveline Nilsson, du var den bästa av dom bästa!

jag förstår om du inte kan förlåta mig och de är kastet jag får stå. men för mig kommer i allfall vara min bästa vän....

Förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback