du är de finaste jag har och de jag aldrig vill lämna.




kvällen har varit bäst! med de bästa folket! fredrik tanya moa och rasmus! jätteskojj vi drog ut och tog en massa kort! höst bilder med lövkastning bilder nere vid storsjön med mera! hehe. bilderna vet jag dock inte när jag kan visa för att dom bilderna siter på tanyas kamera som inte han föras över någonstans just nu, men håll utkik på facebook!

kvällen ska nu avrundas med att lyssna på en ljudbok till vårat prov och en massa annat.
i morgon blir de min efterlängtade dans och de blir även plugg med tanya och terese å fredrik.
men sist men absolut inte minst! säsongs start på favorit serien Desperate Housewives! no shit vad jag längtar!

men godnatt på er bloggläsare! uppdaterar i morgon chaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback