stand on there by myself




hej förlåt för en dålig update men jag fick hemska besvär i förrgår som gjorde att jag vart på sjukhuset nest in till hela dagen. nu mår jag bra men jag är fortfarande rädd för smärtorna och andnings problem. Idag är de onsdag och idag har jag varit på gynasieskolorna för att kolla ut de som man ska gå till nästa höst, med e blir nog frisör ändå... hoppas jag. dagen har varit ganska stojjig men de har fungera. just nu sitter jag i mitt egna lilla bombnedslag som snart ska bli bort städat. blir nog en tidig kväll ikväll. ska göra lite julkänsla i mitt rum så de kan bli vinterkänsla på mitt rum iallfall... för ute på gatan går många fortfarande med skinjackor och vestar och vissa bara i tjocktröjor..

imorgon så blir de ner till gymmet med tanya och sen blir de hem och plugga kemi... hoppas att jag inte ligger efter bara. imorgon är de även exakt en månad kvar till jul och jag börjar bli stressad... åh...

men nu måste jag göra mitt shit!

godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback