ThomLinusBerglund♥



10 mars tvåtusenelva då fick jag min kärlek. han som var liksom allt! han som jag visste jag skulle älska till mitt sista andetag,du har förändrat hela mitt liv bejbi. jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig! du är min föralltid och jag din föralltid, våran kärlek är oslagbar, var varje minut som går utan dig känner hur saknade bara skriker... hur de gör ont, varje morgon då jag vaknar upp med dej och ser ditt underbart fina ansikte tänker "jag tänk att de finns såndan fina änglar på våran jord" tänk att du bara är min, och ingen annas! tänk att jag fick bli din, av alla andra, det är magi. jag känner mig som i en disney saga.. då man till sist får sin prins, för du är min prins, och jag din prinsessa♥ varje gång du tar tag i min hand känner jag mig tusen gånger starkare och jag känner mig som den modigaste personen, den finaste och den som är lyckligast i världen! med dig är allt bra, du får mig att se hur underbart livet är. förut hade jag inte allt men nu har jag precis det som jag vill, jag har dig min prins min dröm! du är mitt allt och du är den jag lever för! min älskling du förstår inte hur mycket jag älskar dig och förlåt mig för mina misstag men jag var rädd, jag var osäker på mig själv, men nu har jag insett hur allt är och det ska vara du och jag och ingen annan! Thom Linus Berglund för mig är du guld värd!



Living to love you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback