fribiljett till hilmen, inte alls dåligt,






måndag idag, känns kanska okeej. kanske inte direkt pepp på skolan men de får jag nog allt bara leva mig igenom, lir nog en massa plugg ikväll dock, men annars så. ska ner till farmor och fixa pengar till kläder, ska ju snart ha show på dawes. dans på tidsag, onsdag jobbar jag på gården och på torsdag tror jag att de är konfa, haha Noll-koll, måste checka upp de, och på efterlängtade fredag så sover jag hos minbejb!





idag efter skolan tror jag att jag ska ta en sväng mer mot stan och sola sen en sväng förbi HM så jag vet att mina danskläder finns, I wish so. Ut igenom fönstret ser det inte okeej ut. ser ut som himlen ska falla ner, hm.... kul.

Hoppaaas alla får en bra dag trots det förtaskiga vädret!





kastar in skööön låten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback