Under ljustets stjänor.♥






linus har åkt hem nu, sitter i ny duschat hår. ska snart gå ner och dircka ett gals med saft, sen bilr direkt sängen i morgon ska jag iväg ner till bibioteket och ska leta efter böcker till min uppsats.i morgon blir de att sätta igång att plugga. plugga.plugga.plugga. kladdkakan var dunder perfekt. fast jag tål den ju inte så jag kunde inte äta den :/ elr iallafall inte så mkt.


jag som är fruktansvärt dålig på data, undrar om någon kan hjälpa mig med att fixa in såhära videon inlägg, asså typ musiksaker, filmer osv. har inte greppat hur man gör. är medlem på videofyme men jag är för dum för att fatta x]
men lämna gärna en komentar om du kan hjälpa mig!

men nu vart sugen efter saft för stark.
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback