jag har nästa insett de nu :))

att de kanske dax att ta reda på vem jag egentilgen är :)) detta blir en lite rolig test, jag ska nu be er mina blogg läsare att skriva en komentar om vem jag är! hehe! nu måste ni hjälpa mig :))

det ända de ni behöver göra är att lösa min gåta! 
märk komentaren med erat namn, tex natalie
och självkart blogg om ni har de!
sen skriver ni vad ni tycker och sen kan ni lämna mailadress i rutan för de, som självklart enbart visas för mig! 
hoppas att ni nu har en fortsatt trevliga dag! fetaste poppisblogg snacket!

uppdaterar då jag kommer hem de kommer bli en litet plugg eftermiddag/kväll.

bildbrist, men jag är helt kär i bilden! min.min.min.min.min.min.pojke!

Kommentarer
Anonym säger:

tänker bara på dig själv.

2011-03-25 | 10:59:08
teooo säger:

förvirrad person som har lätt för att göra misstag. men du e så godhjärtad att förstå när du gör fel o gör allt för att bli förlåten igen. detta beror nog bara på att du e lite snurrig i huvve. men annars e du så jävla rolig o gullig o snäll o fett underbar på alla sätt! grymt söt liten brud också må jag säga! <3

2011-03-25 | 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback