embarrassing

Anonym om skavsår och smärta...:
inte konstigt att du får gå med för små skor.. fattig!'

haha dessa komentarer är ju så grymt pinsamma!
jag tycker så fruktansvärt synd om personen som inte har mage till att ens skriva sitt namn, och stå för sin komentar. ja men som sagt de finns ju folk som inte har ett liv och här har vi ett välgit bra exempel (: tack för ditt stöd i min töntlista (:



appropå ingentins så äre min sista vecka på brunkullan. kommer sakna de så härliga passonärerna. dom är ju så roliga! moppekortet ligger i som bara den, iveckan ska de vara taget. så äre bara right nilas?? :P ska snart i väg till jobbet sen direkt till stan för att göra faserna med nilas. önska mig lycka till...

p.s en hälsning till den som komentera. ett litet tips bara till dej. skaffa dej ett ordentligt liv, och nästa gång du komenterar kan du ju skriva ditt namn.

ha en underbart bra dag allesammans!

Kommentarer
Fredrik säger:

Jag tar det där som en förolämpning mot mig oxå. Bara för "Anonym" säkert är nån bortskämd fitta som tindrar med lite med ögonen så hon får det hon vill ha. Är det vårat fel att vi inte har gott om pengar eller? Fuck off you twat!

2011-07-19 | 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback