eftersom jag är så ivrig.....

svar på alla era frågor kommer nu (; 


anonym
vart köper/beställer du dina kläder. älskar din stil!

 svar: tack! jag köper mina kläder på H&M och på Ginatricot, fåtal kläder från andra ställen.

emoellelly
vad är det bästa som hänt i ditt liv?
det bästa som har hänt mig i mitt liv. oj ja det finns mycket men en av de saker som är bäst är att jag har träffat världens bästa kille! och att jag är frisk och osv. jag ser mycket som de bästa i livet, men det bästa är nog att få bara ha de!

ifall du fick välja 3 EXTREMT stora önskningar som du fick göra i ditt liv, vad skulle de då vart ? :)
nr:1 skulle nog vara att de höll mellan mig och linus livet ut,
nr:2 att jag adrig dog, att jag stannade då jag var typ 30 och levde föralltid eftersom jag är rädd för döden...
nr:3 att all fattigdom osv försvann.

Vart handlar du mest?
jag handlar mest på H&M och Ginatricot, sen så händer de att de blir på andra ställen men mest där (:

Hur träffades du och Linus?
oj, ja vi träffades första gången på brunflobussen, till som sagt till brunflo, sen började vi smsa och sen vart de bara kärlek, det kanske låter värsta knas med kärlek via sms men de var bara för bra för att vara sant, sen började vi träffas lite med andra personer och de vart bara mer mer, sen så insåg jag hur mycket jag tyckte om han och allt vart som en prinsess saga :') 

KarolinaWidegren
Vad är din favorit affär?
min favorit affär? åh de var svårt, men jag måste säga Ica! haha de finns mat där :P men om du menar käder säger jag både H&M och Gina

vilka bloggar följer du?
hm.. de var längesen jag följde en blogg men jag läser bara fokis som känd blogg. sen brukar jag titta in stinafranzons blogg och typ isabelleströmberg enstaka gånger, 

eeeeeebba :)
hur brukar du sminka dig på morgonen :)
din fråga kommer jag återkomma med när jag gjort en liten video som jag även kommer visa hur jag gör mitt hår samtidigt, 

daniel
gillar du låten. Every Teardrop Is A Waterfall - Coldplay?
helt okeej låt inte riktigt vad jag lyssnar på men den fungerar (:

Anonym
Vad är det pinsammaste som hänt dig när du haft sex?
haha oj! nej det vet jag faktiskt inte vad äre som är pinsamt ?? nej jag har nog inte varit med om de. kanske att man fått veta att ens föräldrar har hört. kan tyvärr inte svara bättre på den frågan 

...
vad är det du gillar hos en kille (utssende)??
alltså de ska väl ha den lilla söta smilegroparna, asså detta är så svårt för det är så från kille till kille,
men... inte helt fläck fri hy då tkr jag de verkar lite smått. men lite bad hy. helst brunhårig, och mörka djupa ögon, lite utsenade fixerad. men jag går näste mer på personlighet.

Anonym
vilken linje tänker då gå på gymnasiet? :)
jag vet faktiskt inte men jag funderar på barn och fritid, elr frisör. kanske betendevetenskap jag har ingen aning, inte riktigt min tur än. elr aa först nu planerar jag mitt sommarlov, men något av detdära tror jag nog att de blir (:

emma
vilka produkter använder du till håret?
jaa jag anväder mig av de som står i duschen, men hos pappa finns det schampo som bara är mitt så du använder jag :


hur fixar du det? :)
hur jag fixar de återkommer jag med då jag har fixat videon då jag även visar hur jag sminkar mig (:

Anonym
hur får du till stjärnor som du har i headern? :o
jag anväder picnik (: så enkelt bara ! haha



hoppas ni är nöjda med svaren men jag svarar gärna på flera frågor så tro inte frågestunden är över!
cyklar upp till pappa nu!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback