makeover!




mitt rum får en fiin makeover! haha jag vet att de inte heter så men aja, awsome kommer de bli, har stått hela dagen och fixa rummet. har slipat väggar och en massa grejer, just nu håller vi på med att måla taket, snart när allt de har tråkat börjar vi med tapetseringen, sen blir alla möber inskickade igen, älskar min farmors komentar som fick allt att börja.

farmor=F
Jag=J

F- bor du här???
J- jaa de gör jag de är mitt rum liksom....
F- men gud var barnsligt! nee nu är snart 15 du ska ha ett riktigt ungdomsrum! inte nalle puh och saker på väggarna! nu gör vi i ordning ditt rum Natalie!!!

och se nu.så är nästa grej att tapetsera! go recer farmor!


blog u later.



Sulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback