Love Generation♥





skönt att kunna sova en stund längre ungefär sådära två timmar, konstigt nog var jag bara vaken till fyra men aja.

idag blir de nog bara en mys dag antilgen hemma elr så åker jag bort till brunflo.
går dagen var helt okej firade den med hela mammas familj, det är -

mamma och rickard
jag och teo
robin och christoffer
Jennifer och oliver
Michelle och Daniella

det är sammanlagt 8 barn och två vuxna. ett helt dagis x)

hahah. ja vi började med att äta förrätt- räksörja med rostat bröd. sen vart de varmrätt- fläskfilé med hakkelbakspotatis. sen vart de en liten mat pause. gefär vid halv elva käka vi efterrätt hm.. de var - cheesecake elr nått liknade var ganska gott.  vi var ute med oliver och michelles dagis kompisar dom var väl gulliga, hehe. vi hade de "grymt" kul. som sagt hade vi som lilla nyår och small lite raketer. sen gick vi in. vid halv tolv gick jag oh teo till teos föräldrar som var i samma hus område jag bor i.  vi gcik dit och där bjöd dom på ost och kex, sen vare någon awsome gubbe som var typ papparatzi! iallfall drog vi vid tolv slaget och kysstes under alla fyverkerier, naaw :') hur var eran nyår? min var som sagt högljud oh inte dirr så lung, men ajaj.

men ha en fotsatt mysig dag... och hoppas att alla småfyllon vaknar snart, puss påer!


sulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback