just me, the only girl in the world ♥


nu har jag ätit och sitter och lyssnar på en gammal inspeling på är jag sjunger, hehe! fick inte dra ut för mami, för jag är typ då f1 sjuk. blir istället att jag drar till min älski i morgon bitti, sådär f1 läskigt tidigt. ska snart ta och sätta på mig mjukis kläder och sen blire efterrätt, dagen spenderades på ödestaden österund centrum. inte en kotte var istan... suck... allafall träffa fina lovisalöfvenberg och linnea julia och ida :) dom hade köpt fina presenter till gry :) träffa idakiristiansson och henne vänner. sen träffa jag person och amanda och markus gabbe å johannahörtig och rebeccastrandberg. mysig värre förutom att vädret fucka sig!

uppdaterar senare, chaarå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback