I will be the princess in youre story♥



bloggar för morgonens inlägg nu för att jag kommer inte ha tid i morgon då jag ska upp tidigt kanske smsar från mobilen, klockan är ganska mkt men jag har inte orkat sova, elr jag vet inte om jag fixar att sova. imorgon blire mera rött i håret, sen blir de att umgås med dom bästa! Wille Linn och Älskling! såklart kommer de tas kort i morgon så de är bara att kika på fb elr inne på bloggen senare i dag så kommer de upp craZy shiit på oss ;) blider på håret kommer sen de med,  ska förska vara så social med bloggandet som jag kan imorgon, hoppas ni får en toppen dag !

Blog u later

sulan♥

Kommentarer
G säger:

glöm inte oss i odensala, we miss u <3

alla fall jag,

/ rune

2011-01-03 | 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback