catfight !




hemma nu, har varit hos teo hela dagen/morgonen. kommer hem gald och ska snart ta och hoppa in i duschen... men kärringen vägrar ju släppa in mej i duschen! greppa människa jag känner mig ofräsch!

imorgon ska jag nog till standen, hehe träffa underbara saknade EmmaSalomonsson. sen blir de terese höglund på kvällen, tror jag sussar där med, slår vad om att de kommer tas en massa kort så de är bara att vänta på bloggen så dycker de nog upp ett par stycken.
idag har jag gjort något jag inte skulle göra... och de var ju att äta pizza... nee inte gott... huva. elr jag gillar de men till en viss gräns jag kan äta två bitar kanske tre sen blir jag äcklad. haha och jag åt 6 så nu sitter jag här gryymt illamånde. lyckat natalie! lyckat....
ska försöka få männskan att låta mig duschaa nu!


blog u later.



Sulan

Kommentarer
Kristian Z säger:

Standen :P xD Hälsa folket om du träffar nån ;D

2011-01-04 | 22:38:54
Bloggadress: http://kristianzahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback