att drömma är en sak, men att leva livet som är verkligheten är så mycket större.



att man önskade att livet kunde vara som man drömde att man ville ha de, det är så de skulle vara, jag ä nog inte den ända som tänker så... när allt blir tvärt imot de man vill så käns livet tungt,  man kanske ska flytta till drömmarnas land, och leva där föralltid. om livet vore så lätt.



är hemma nu efter en mys kväll med gött folk. ska snart ta och vara otrogen med min kära kudde. pratar med teo i telefonen, saknar min lilla älskling :) dagen har varit helt okej. en vanlig dag antar jag, elr vänta de är skit kallt ute... men vänta igen jag bor i jävla norrland då ska de vara som att bo i en IgLo !!!

Skolan i morgon då ska vi sitta och lyssna på någon awesome tant från andra världskriget :) förintelsens minnesdag :)

men sängen kallar....


sulan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback