Te quiero ♥




bad update yes I know.
men jag har precis insett hur underbart de är att bara sitta och glo på How I Met Your Mother ;O
mums jag älskar de. sitter nu och ska snart dra ner till JohannaHolmström (omänskligt blond)
tänkte bara säga de i bloggen med att jag har anmält mig till Talang 2011, så jag hoppas att jag kommer med :)
idag har de bara varit skolan som vanligt. har inte gjort så mkt annat. kommit hem suttit och nördart HIMYM haha x) looove! Deet har varit snööö storm ute i dag och de var ju inte dirr kul att gå hem i, även fast man typ bor tre kvarter från skolan. är f1 sugen på att se hip hip hora ikväll innan jag take the date med kudde :) men du ska jag börja gå, kan kanske lägga in  ett inlägg senare. puss och jag har inte glömt bloggen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback