my heart belongs to you teodormelin ♥


åkte till min älski efter skolan i dag :) Myyys! thih fick gelé hjärtan av han och 220 kr :') älskar min underbara titim men vi firar även 3 månader i morgon, så de var presenter för båda dagarna :)


Dag 01 - Presentera dig
Dag 02 - En skada
Dag 03 - Dina föräldrar
Dag 04 - Vad du ätit idag


jag vet att jag inte har skrivit om dag tre men jag orkar inte, värdelöst!

hööh det jag har ätit idag?? till frukost- då rökte jag en cigg
Lunch- åt jag typ tre potatisbullar med keso och två mackor.
Middag- korvstråganoff

och så klart gelé hjärtan i massor. grym less nu :PpPp gott med typ de tio första sen blir de bara äckligt.
men ska ta och typ sätta mig och glo på några flera avsnitt av mitt älskade How I Met You Mother :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback