more then millijon name´s


jag har så fruktansvärt tråkigt. sitter och smsar med men älskling som är låångt ifrån mig. nu har jag sett hela första sesongen av How I Met Yore Mother. finns bara ett ord för mig just nu och de är - besatt.. orden som jag borde ha på de mesta. haha kååla.  jag måste köpa kååla i morgon annars kan de vara kört! jag är kååla sugen som ett as! allahjärtansdag i morgon :') den kommer firas med min älskling :) pappa fixade en present åt mig, och eftersom teo läser min blogg kan jag inte skriva vad de är :PpP någonting jag vet att jag måste fixa är iallafall ett par nya svarta legging dom hära jag har nu ser de ut som dom har gått igenom en... aa typ spikmatta. update tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback