med allt som hänt, kan man alltid se nått bra med det.




nu har jag vart hemma en timme sen jag kom hem från min älskling, vi har badat och vi har även vart uppe i centrala bruunfloow :') haha jaa elr vad man ska kalla de för ett centrum äre ju inte dirr. men vi har badat och vi har bastat. såå mysigt så! i morgon ska jag träffa min käraste Eveline och min sötaste Johanna :') vi ska nog träffa Wille och Teo men vi får se. hoppas på nice väder, och lite pengar, ska försöka spara ihop pengar till ett par nya leggings upptäckte idag efter jag hade duschat att mina rackanrs leggins har flera hååål -.-'

vad har ni gjort ikväll då? har ni haft de bra?

Hoppas på att de blir en  k u n g kväll i morgon behöver verkligen de efter en vecka full med skolskit
men jag uppderar i morgon innan jag drar iväg elr nått :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback