Freeway Lemon ♥




det är morgon och jag är vaken, när jag vaknade var klockan 08:42. jag är trött, men ändå så åla jag mig ur sägen. höhö
nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på justinbieber på högvolym. jag brukar inte lyssna på han så mycket med de blev så i helgen x) fick justinbieberfeber. ha ha.

Dag 01 - Presentera dig
Dag 02 - En skada



en sakada?? asså vadå knäskada elr nått annant kroppsligt. nee det har jag inte. elr aa om man räknar med att jag har typ ansträngnings ont i knänan x) haha!

men jag har en skada faktiskt... den finns i mitt huvud.. jag är såhära lagomt efterbliven... det är väl den ända skadan jag har tror jag ;) och ett hår jag ALDRIG blir nöjd med.


men ska göra nått oväntat nu typ mörda köksmöbeln elr nått... charå

tack till lilla rebecca som hjälpte mig med bloggen :')...igen


klicka bara på bilden så kommer ni till hennes blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback