För stunden kan man tro man är en fågel

är hemma nu efter gården mötet nu. kväll blire ut på träningsprominad med johannaholmström och trodligen evelinenilsson!

jag har inte alls mycket att skriva om.. jag sitter nu i mitt nya rum! awesome på de säger jag bara! bilder kommer upp ikväll efter att jag har kommit hem :') men ska nog ta mitt pick och pack och börja dra mig ner till mamma, puss!

juste de. det är så trist att titta på fb just nu... det är så många relationsgrejer nu... huva. men en jättekram på er som har med dom att göra. stackare :/
 såg ju änu en kul grej på fb, att det finns en hemlig romans mellan mig och en gammal vän :PpPp gulligt att det är så. höhöh... må nog ta bort min gamla blogg x)

Pyser nurå.....



kompis kort 2010 men min älskade eveline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback