fame in the world calld fight.

hemma i sägen nu, trött som ett jag vet inte vad... ser ut som en dimån elr hur de stavas. dagen har varit rätt slapp har inte hänt så jätte mycket. vart en liten fight mellan mig och teo men de var inte så intresant. jag har 1½ liter kååla nu och den ska jag halsa snart! muuummmsi. har även en äskad bit av marabou digestive :) innan jag skulle ta och åka hem satt jag och teo och kolla på filmen ~fame~ vi hann bara se en bit av den så jag ska ta och se fortsättningen nu. i morgon blir jag bara hemma och ska ta de lungt i sägen sova lite och kanske dra upp till pappa och hämta lite grejer. och grattis till er alla som har kommit med i musik direkt :') godnatt folk's ~||~

Anonym om ด้วยอำนาจของฉันฉันรักเธอ:
din one piece?
svar på frånga: nej det är min pojkväns lillasysters, vi var ute och fota med hennes kamera så hade jag bara på mig den :')

alla ni som komenterar, snällla skriv erat namn så blire allt roligare :]


26 Februari, 03:26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback