Lovisa Strandberg♥


jag försökte hitta en bild som inte innehöll alkohol och jag hitta en! wonderful! 
VET ATT DU SKRATTAR JUST NU!
hehe!

men jag ska vara kortfattad! 
tack för en grym termin och jag vill ha flera danser med dej! helt otroligt kul har de varit! 
mycket roliga minnen och saker man väl ALDRIG  kommer glömma! tror jag dock inte är ensam om att tycka! men nu under jullovet kommer jag förbli foreveralone! tack lovisa de har varit värt vart ända öre av pengarna för att dansa skulle kunne betala mera! just för att då ha dej... 
och sen mera smör smör smör smör.........

lilla fialotta tack!

P.S DU LOVISA DU ÄR NOG ALLT BRA SJÄLV PÅ ATT VARA FJORTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback