if you ever told me to do it.

klockan tickar och de försvinner för varj minut en minut av det hära året, jag säger: fyfan vad skönt 2011 har inte varit mitt år fast endå samtidigt har de de. Jag önskade att de kunnat varit ett bättre år, men. det som var bra var väl att jag..

- träffa linus
- tog konfirmation 
- klarade 8:an
- fick sommar jobb
- tog moppekortert
- gick på YRAN
- fick nya vänner
- vågade sjunga på jul avslutningen på skolan
- gjorde en rapplåt med Oljudet

dåliga saker med 2011

- har förlorat ett antal vänner
- miste nästan linus
- förlorade min gammlmormor
- har åkt ambulans två gånger
- åkt in till akuten tre gånger på en period av 4 månader
- vart nästan med i en krock
- mått dåligt
- varit mycket bråk

det finns nog mera men jag kan inte komma på nått, jag hoppas att 2012 blir bättre (: och då händer det hära :

- år ut nian
- väljer gymnasium
- jag och linus firar ett år 7mars
- kansk åker utomlands med linus
- fyller 16

det är säkert så otroligt mer som hände men jag tog dom hära sakerna !
hoppas alla får en bra kväll det ska jag ha i allafall kram!
vi syns i 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback